środa, 25 września 2013

Rozdział 6

Oczami Lou
Okey sprawa wygląda tak siedzę w samolocie do Hiszpani i nwm co ja tu kurwa robię.
KURWA-wydarłem się - jebane sygnały
Chłopaki myślę, że możemy wypocząć w innym miejscu niż Hiszpania- Liam trzymał tulił Danielle do sb czy wspominałem, że dziewczyny chłopaków jadą nie to teraz mówie
Ale Liaś tam mój kuzyn ma niezłą chatę więc bd mogli zaszaleć dramatyzujesz jak zwykle - Harry marudził od początku
Ja myśle , że fajnie się tak wyrwać odpocząć- tym razem Perrie przemówiła
Mówcie co chcecie ja idę spać - no Niall te już zabrał głos- Czego ? - wydarłem się na Harrego, który mną potrząsał
Patrz-pokazał palcem a ja spojrzałem w tamtą stronę i przygryzłem wargę co ona tu robi a więc niejaka Emily Brown ze swoją  przyjaciółką Jade są w samolocie do Hiszpani dziwne....
Oczmi Ems
Kiedy Jade pokazała mi na Lousia zrobiło mi się słabo i gorąco już chciałam wyjść z samolotu kiedy Jade złapała mnie za rekę - Nawet  tym nie myśl- wysyczała przez zęby i zaprowadziła mnie na siedzenie
Spojrzałam na nią ze wściekłością założyłam słuchawki i odpłynęłam
Oczami Jade
Kiedy tylko Ems zasnęła odwróciłam się do tyłu - Cześć Harry a wy co tu robicie ? - mrugnęłam do niego
A my ???? Wybieramy sie na odpoczynek do Hiszpani mój kuzyn ma tam dom - świetnie udawał - serio mój znajomy ma dom i właśnie do niego lecimy
 Jade mogę cię prosić na osobności Harry złapał mnie za ręke i zaprowadził dalej aby nikt nas nie usłyszał
I jak tam nasz plan ?? - zapytał z uśmiechem - bardzo dobrze jak na razie Emily nic nie skumała i nie skuma
- To dobrze chcę ich pogodzić a mieszkanie razem i wspólne wakacje będą najlepszym pomysłem - po czym złapał mnie za ręke i z uśmiechami wróciliśmy na swoje miejsca
O cym rozmawialiście ?? - ciekawski Lou
O drzewach/kondomach- spojrzałam na Harego z miną WTF -To znaczy o drzewach - Harry się poprawił później lot minął nam spokojnie do czasu ....




HEY JEDNAK NIE ZAWIESZAM BLOGA NO BO KURDE ZDAŁAM SB SPRAWE ZE  CHYBA KTOS CZYTA TEGO BLOGA WIEC PRZYBYWAM Z NOWYM ROZDZIAŁEMM       CO WY NA TO ZE TEN WYJAZD TO BYLA SPRAWKA JADE I HAZZY ???

6 komentarzy:

  1. zajebisty kiedy następny <3 kocham

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. + totalne zdziwienie wg z kond Jade i hazz znają się ??

      Usuń
    2. Na imprezi pisałam że Jade o nim marzy ale niestety ja nie jestem jakąs wielką pisarką wiec pominelam ten szczegol ze oni na imprezie spedzali czas razem ;D

      Usuń