wtorek, 17 września 2013

Rozdział 4

Oczami Ems

Prze resztę dnia przesiedziałam w pokoju i wybijałam sobię to z łowy jak ja mogłam się w nim zakochać bożeeee. No ale jak pomyśle o tych jego oczach albo o tych mięśniach nie stop ! Jest wieczór a ja zamiast iść na imprezkę to siedze w domu no ale chyba pójde do mojego brata na dół pogadać. Zeszłam na dół a tam mój braciszek całowal się z tą swoją lalunią no normalnie żygam tęczą.
- Ehem ehem nie przeszkadzam ?- ci jak oparzeni odskoczyli od siebie no boże jak dzieci.Nie czekając na odpowiedź- Nie to super słuchaj brat dzisiaj Jade przyjdzie do mnie oki o i tak nie mam co robić.
- Myślałem że idziesz na imprezę znowu- spojrzał na mnie jak na dziecko z daunem no błagam
-Nie nie ide Jade będzie tu spała i no ten jak byście chcieli sobię poużywać albo coś zajarać albo inne rzeczy to nie wstydźcie się. - zaśmiałam się i pobiegłam na górę zadzwoniłam do Jade
-Siemka kuro dzisiaj wpadniesz do mnie na nockę?
-Kuro ?? Serioo nie no okej mogę wpaść będe wieczorem.
Oczami Lou

Więc tak sprawa jest taka ja się zakochałem nie nie może być a co jak ona nie odwzajemnia moich uczuć pfff ja jestem zajebisty na stówe na mnie leci. Powiem jej nie nie powiem a zresztą w dupie to mam.

Oczami Ems wieczór
Omg Jade !!! - zadzwonił dzwonek a ja zbieglam jak pojebana biegnąc niczym idiotka przy okazji zjebując się ze schodów- Emilyy nic ci nie jest !-krzyknął Josh- Żyje nie krwawie- pobiegłam do drzwi i po otworzeniu ujrzałam Jade uśmiechniątą brunetkę o szczupłej budowie zawsze jej zazdrościłam no ale zauważyłam , że przyniosła żarełko hehehehee to będzie udana noc !


SIEMANOOO  soryy soryy soryy że taki krótki ale niestety moje opowiadanie jest krótkie ale bd miało duzo rozdzialow i to opowiadanie bd troche dziwne więc się nie przestraszyć :D Jak tam po szkolę ?? U mnie spoko nwm kiedy bd nowy rozdział może za tydzień no to do zobaczyska <3

3 komentarze: