czwartek, 19 września 2013

Rozdział 5

Oczami Jade
Ucieszyłam się kiedy Ems zaprosiła mnie na nockę już dawno nie spędzałyśmy tak czasu. Po śmierci jej rodziców trochę się pozmieniało Emily zaczęła imprezować kiedyś się śmiała pamiętam kiedy Josh zabrał nas na swój mecz koszykówki jak Ems się cieszyła wspierała go można by powiedzieć przyjaźń nie do zdarcia i tak było ale kiedy ich rodzice zmarli Ems zamknęła się w sobie a Josh też ale nie chciał tego po sobie pokazać chciał pomóc Emily ale chyba się coś mu nie udało ale teraz znalazł sobie dziewczynę widać , że jest szczęśliwy a Emily po tej nocy z Tomlinsonem też jakoś złagodniała niewiem o co chodzi ale się dowiem , a sprawa z Louisem jest taka no cóż cofnijmy się pare lat w dół

Retrospekcja

2 gimnazjum koszmar Poniedziałek zaraz zacznie się pierwsza lekcja w tym roku dzwonek ja i Emilly weszłyśmy do klasy usiadłyśmy na końcu  klasy przedmiot Biologia olewać go nie można ale nagle do klasy wszedł chłopak na pierwszy rzut oka przystojny dobrze zbudowany jedynie co mnie zainteresowało to to że wyglądał na starszego co się okazało miał kibla . Ja i Ems złapaliśmy z nim kontakt zaczeliśmy się trzymać ze sb ale Ems się w nim zakochiwała i kiedyś przyszła do mnie mówiąć o tym że Lou ją pocałował była w siódmym niebie posiedziała u mnie i postanowiłam ją odprowadzić to co zobaczyłyśmy po drodze było okropne otóż pan Louis całował się z największym plastikiem w szkole od tamtego momentu Emily nie odzezwała się do niego przepraszał ją ale dał sobię spokój....

Siedziałam na łóżku Ems czekając aż przyniesie coś do jedzenia za chwile w drzwiach pojawiła się brunetka z miską popcornu żelkami piciem filmami innymi duperelami zaśmiałam się na ten widok ale gdy zobaczyłam jej minę od razu podeszłam jej pomóc
-Dziękuje-wysapała i rzuciła się na łóżku- to co oglądamy
- A co mamy do wyboru
-Hmmm Barbie , Teletubisie - mogła wymieniać dalej ale odchrząknełam a ta się odcknęła
- Przecież żartuje to najpierw LOL a potem się zobaczy
Po obejrzeniu filmu spojrzałam się na Ems była poważna postanowiłam zagadać c'nie
-Emily słuchaj co się ostatnio wydarzyło pomiędzy tobą a Lou- spojrzała się na mnie wzięła oddech i zaczęła mi opowiadać
- Naprawdę się z nim przespałaś ? -niedowierzałam a ona tylko pokiwała głową - I stwierdziłaś że dalej go kochasz ? - Ona spojrzała się na mnie z łzami w oczach
- A co mam zrobić od zawsze go kochałam - westchnęłam
- Nie możemy tu być - spojrzała się na mnie dziwnie - Wiem ! jedziemy na wakacje !
-Ale- Nie ma żadnego ale jedziemy do Hiszpani plaża imprezy wyluzujesz się i przemyślisz sprawy okey ?
- Ochh okey Wiesz co Jade Kocham cię jesteś najlepszą przyjaciółką jaką miałam - nie wierzyłam w to co słyszę spojrzałam na nią i - Ja też cię kocham Ems rzuciłam się na nią po czym zasnełyśmy

Oczami Lou\
Siedzę właśnie z chłopakami i robimy męski wieczór gadamy a tak na prawdę to tylko ja gadam o Ems a chłopcy próbują mi pomóc ale chyba nie umieją.
Stary jeśli ją kochasz to jej to powiedz- odezwał się Liam pff znawca od love
Wiem wyjedźmy na wakację odprężmy się o wiesz laski laski i laski - oo Harry to ma pomysły
Ale gdzie - z pełnymi ustami odezwał się Niall
Do do yyy do wiem do Hiszpani - wszyscy przytaknęli głową
No to trzeba zacząć się pakować ! HISZPANIO NADCHODZIMY

4 komentarze: