piątek, 23 sierpnia 2013

Rozdział 3

Oczami Ems
Obudziłam się z okropnym bólem głowy znowu. Pierwsze co to musiałam coś sprawdzić ejj STOP ! Mój pokój tak nie wygląda, gdzie ja do cholery jestem. Czuje jak ktoś mówi coś do sb pod nosem odwracam głowe na lewo i zamarłam spałam z Tomlinsonem naga ojezu dopiero mi się zaczęło przypominać
-przespałam się z Louisem-szepnęłam sama do siebie nie mogę tu dłużej zostać nie powinnam iść z nim do łóżka. No ale cóż żyje się dalej nie YOLO. Wstałam  łożka poszukałam moich rzeczy ubrałam się i po cichu wyszłam  tego pokoju no cóż okazało się że jestem w domu tego Alexa. Zeszłam na dół i znowu zamarłam przy stole siedzieli jacyś ludzie pewnie rodzice Alexa i on sam. Ustałam i nie wiedziałam co powiedzieć więc ułożyłam ręce w stylu rock and roll i wydarłam się
- Łuchuuuuuu super impreza zaszalałam- oni spojrzeli się na mnie z miną WTF - dobranoc kochani !-i czym prędzej wybiegłam z domu
Oczami Lou
Obudziłem się wczoraj się nie upiłem więc pamiętam co wczoraj się zdarzyło oł takk ale gdy chciałem coś powiedzieć zorientowałem się że jej nie ma zerwałem się z łóżka założyłem bokserki i co tam jeszcze znalazłem wybiegłem z pokoju na dół przebiegłem przez salon nie zważając na domowników na dworzu przystałem i zauważyłem że nie mam telefonu powoli ruszyłem w stronę domu wszedłem do salonu posłałem uśmiech nr 5
   Zapomniałem telefonu-bruknęłem i gdy chciałem iść po telefon wyjebałem się no kurwa niezłe wejście-yyy no ten ten dywan jest śliski- powiedziałem i poszłem po telefon i ładnie się pożegnałem i wyszłem czym prędzej do domu Ems.
Oczami Ems
Weszłam do domu i przy stole siedział  Josh z jakąś dziunią
Hey brat i hey -zawiesiłam się- Alice-powiedziała za mnie dziewczyna
-Widzę że imprezka się udała- powiedział Josh uśmiechnięty
- Tak było ostro - uśmiechnęłam się- tobię chyba też się udała sądząc po waszych minach
-Yyy tak - zmieszała się Alice i na jej twarz wkradły się rumieńce
- I jak tam noc ? Mój brat jest dobry ?? -zapytałam i poruszałam śmiesznie brwiami
- Emily - krzyknął ja się zaśmiałam i przytuliłam się do brata ten zaskoczony oddał uścisk-żartowałam - ucałowałam jego policzek i poszłam się przebrać w swoim pokoju postanowiłam się ogarnąć umyłam się i wgl i przebrałam się wyglądałam tak bez okularów i bz tego termosa
Chciałam iść pobiegać żeby ogarnąć myśli od tego wszystkiego co się zdażyło. Zeszłam na dół i wybiegłam na dwór kierując się w stronę parku.
Oczami Josha :
Postanowiłem iść wczoraj do starego kumpla i tam spotkałem Alice i no spędziliśmy noc razem  i tyle a Ems zrobiła mi siarę. Sedze przy stole i nie mogę uwierzyć że moja siostra była dla mnie miła tak chyba tak to można nazwać
Co ty tak siedzisz jakbyś ducha zobaczył- zaśmiała się Alice-Huh ?
- Jestem zszokowany zachowaniem Ems- Alice wiedziała o wszystkim wczoraj jej opowiedzałem
- Może zrozumiała że jest w stosunku do cb za chłodna chcesz dla niej jak najlepiej.
- To prawda ale myśle że straciliśmy kontakt już bardzo dawno temu
-To go odbuduj-spojrzała na mnie i poruszała brwiami
Oczami Lou
Gdy dochodziłem do domu Ems zobaczyłem jak biegnie w strone parku zaczęłem za nią biec i krzyczeć jej imię ale ona przyśpieszała w końcu straciłem ją z widoku zły wróciłem do domu od razu poszłem do swojego pokoju za mną wpadł Harry
-Co się stało wpadłeś do domu jakby ktoś kopnął cię w dupe ahaha
- Zakochałem się ! - krzyknęłem a Harry spojrzał się na mnie dziwnie
Oczami Ems
Gdy usłyszałam że ten pedofil zaczyna krzyczeć moje imię zaczęłam spierdalać ile sił w nogach żeby mnie nie dogonił narazie nie chce z nim rozmawiać w końcu go zgubiłam i wiece co odechciało mi się wróciłam do domu zła i od razu poszłąm do swojego pokoju za mną wpadł Josh
- Coś się stało 
- Zakochałam się- krzyknęłąm i schowałam twarz w poduszkę





Heloł helół przepraszam że nic nie dodawałam ale nie miałam czasu ale wracam z rozdziałęm nie mogę przewidzieć kiedy bd nowy rozdział a nie chce nic obiecywać Bużki do następnego <3

4 komentarze:

  1. No w końcu jest myślałąm że się nie doczekam rozdział super <3333

    OdpowiedzUsuń
  2. Aleluja w końcu juz nie mogłąm się doczekać <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Omomommmmm super kocham tego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  4. zajebisty jak powiedziałam pisz tylko u tej babci xd /ania <3

    OdpowiedzUsuń