czwartek, 15 sierpnia 2013

Rozdział 1

Oczami Emily:
PART HARD o kurwa ale mnie głowa napierdala. No ok wczoraj byłam na imprezce czadowej imprezce i wcale nie żałuje. Mam zamiar zejść na dół po wodę ale jak myślę o tym jak znowu mój kochany braciszek zacznie prawić mi kazania typu "Co ty ze sobą zrobiłaś" albo inne to nie ręczę za siebie i przyjebie mu w ryj z butelki i huj. A wracając do tych kazań 2 lata temu moi rodzice zmarli w wypadku samochodowym. Mój braciszek uważa, że właśnie dlatego się zmieniłam ale on gówno wie podoba mi się to.  Kurwa imprezuje i mu huj do tego. No i ten no i właśnie moje rozmyślenia zakłócił mi sygnał telefonu niechętnie odebrałam
- Siemka agencja towarzyska czego dusza pragnie
-Hejo hejo Ems co tam u ciebie-uśmiechnęłam się słysząc po drugiej stronie telefony moją przyjaciołkę Jade
-Źle głowa mnie boli. Chyba wczoraj zabalowałam. Koniec muszę się wziąć za siebie a nie !-usłyszałam  cisze po drugiej stronie i jak na komendę zaczełyśmy się śmiać.
- Nie no dobry kawał ahahah uśmiałam się ale tak na poważnie Ems dzisiaj ten cały Alex czy huj jak mu robi imprezkę i trzeba by było wbić co nie.
- No jasne wpadnij po mnie tą swoją krową i jedziemy.
-Ok to będę o 19.00 u cb nara
- Nara- No czujecie to idę na imprezkę oł jea oł jea tak! Właśnie teraz zaczęłam tańczyć swój taniec szczęścia, który wygląda o tak
No dobra kiedy skończyłam tańczyć mój zajebisty taniec. Zeszłam na dół w celu znalezienia wody. Oczywiście zastałam tam mojego kurewskiego przystojnego pierdolniętego na łeb brata.
-Siema brat.-Spojrzał się na mnie dziwnie, chyba nie spodziewał się, że do niego zagadam.
-Czeeeeść ? a co ty masz jakiś dobry dzień czy co?-zapytał mnie a ja tylko przewróciłam oczami wyciągnełam z lodówki wodę zaczęłam pić  jak jakieś dziecko, które nigdy wody nie widziało xD xD xD kurwa.Odstawiłam spojrzałam się na Josha z politowaniem
- Tak to twój szczęśliwy dzień bo ja bogini seksu wielka zajebista Emily się do niego odezwała a jak i przybiłam piątke z lodówką  a chciałam z Joshem WTF ?.
-I jak na imprezie ?-nie powiem kurwa zdziwiłam się on mi się pyta jak na imprezie człowiek slamsu xD
- A dobrze nic ciekawego a czemu pytasz ?
-Emily-ocho zaraz się zacznie-Ja wiem, że jest ci ciężko ale
-Nie posłuchaj mnie nie jest mi ciężko po rodzicach pozbierałam się już 5 miesięcy po pogrzebie wię nie wciskaj mi tu kitu. Moim zdaniem to ty nie możesz sie po nich pozbierać i wmawiasz sobie że to nie ty masz problem tylko ja. Ogarnij się człowieku-wkurzona na maksa poszłam sie ubrać w coś lekkiego czyli w to : zeszłam na dól i włączyłam sobie telewizje akurat leciały teletubisie osobiście uważam, że to bajka dla choroumysłowych dzieci takich jak ja :D Siedziałam na tej kanapie i szczerzyłam się do telewizora jak głupia nawet mój brat przechodząc mruknął coś nie zrozumiałego pod nosem typu idiotka i poszedł no FOCH jak nic. Ale tak mnie to wciągneło, że nie zauważyłam że już 19 do domu ni z tąd wpadła zła Jade wrzeszcząc na mnie jak jakaś opętana zaczęła się turlać po podłodze kopać sciany aż w koncu się opanowała trochę jej to zajeło xD
-Dlaczego nie jesteś ubrana
-Soryy no ale tak mnie ta komedia wciągneła że nie mogłam oderwać się od telewizora ale już ide zwolnij biegi poczekaj-nie czekając na odpowiedź ruszyłam do pokoju i przebrałam się w to gdy zeszłam na dół oczywiscie musiałam się wyjebać po to takie kurwa moje zaprezentowanie stroju no nie. Jade usmiechneęłaa się wzieła mnie za ręke i pojechałyśmy na impre czuje że ta noc będzie wyjątkowa  o tak !!!




No siemczass jest 1 rozdział szczerze nwm czy mi dobrze wyszedł sami ocencie :D

8 komentarzy:

  1. OMG !!! zajebisty rozdział kiedy następny ??

    OdpowiedzUsuń
  2. ŁAŁ super mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. haha zajebiste /micha ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Czadowski czekam na nexta :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie to robisz takie małe błędy ale to nic wyrobisz się rozdział super :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudoo czekam na nexta :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne ahaha uwielbiam to

    OdpowiedzUsuń